GYM.hu
BodybuildingErőemelésErősemberFitnessGYM ÉVKÖNYV 2011Webáruház
GYM bodybuilding. Testépítő hírek és tanácsok #1 forrása. 
hírek
versenynaptár
Versenyzők
Edzés
Táplálkozás
Táplálék kiegészítők
Dopping
Versenygaléria
Gym TV
Szövetségek
Szabályzat

GYM TV

Major Zsolt @ Eleven Ház
IFBB szakmai szemle
Major Zsolt @ K3 Fitness
Földvári Attila
Benedek Nikoletta és Nagy Levente
Molnár Péter
Szabó Melinda
Tóth Dani
Gym TV videók »

Táplálkozástudomány

Táplálkozás / Táplálkozástudomány
Elméleti háttér a testépítő táplálkozás legfontosabb elemeinek jobb megértéséhez.
A gyerekeikkel alvó apáknak alacsonyabb a tesztoszteron-szintje
A házasélet csökkenti a tesztoszteron-szintet. Antropológusok arra a következtetésre jutottak, hogy a gyermekeikkel egy szobában alvó apáknak még alacsonyabb a tesztoszteron-szintjük.
Részletek 
Javul az erekció, ha csökkentjük a kalóriabevitelt
A jó szex és a jó egészség együtt jár. A rendszeres edzés és az egészséges étrend éppen olyan jót tesz, mint egy szakajtó potencianövelő.
Részletek 
Jelentéktelen összefüggés a szív és a pénisz ereinek megbetegedése között
A merevedési zavar (orvosi nyelven erektilis diszfunkció – ED) az infarktus és a stroke korai hírnöke.
Részletek 
Az izomfelszedés és a zsírleadás egyensúlya a testépítésben
A bodybuilderek egyre nagyobb izmokat szeretnének, amelyhez gyúrni kell, és kalóriát, szénhidrátokat és fontos aminosavakat (mint pl. a leucin) kell bevinni.
Részletek 
Hogyan őrizzük meg fogyás közben az izomtömeget?
A sikeres testépítőknek egyensúlyt kell fenntartaniuk az izomnövekedés és a zsírveszteség között.
Részletek 
Bevihetünk-e túl sok leucint a szervezetbe?
A leucin egy elágazó láncú aminosav; a fehérjék építőköve, és egyben az izmok fehérjebeépülésének beindulását kiváltó kémiai anyag.
Részletek 
A DHEA csökkenti a testzsírt
A zsírbontás fokozódott azokban a patkányokban, amelyek dehidroepiandroszteront (DHEA) kaptak.
Részletek 
A tesztoszteron-tartalmú táplálékkiegészítők és az alvás közbeni légzéskimaradás
Az alvás közbeni légzéskimaradás (alvási apnoe) igen veszélyes, mert megbéníthatja a légutakat, horkolást, nehézlégzést és alvászavarokat okoz.
Részletek 
Az inzulinbevitel előnyei
Vannak olyan testépítők, akik inzulintartalmú táplálékkiegészítőket szednek, hogy serkentsék a fehérjék beépülését az izmokba.
Részletek 
Tejsavó: az izomtömeg megőrzője idős korban
A tejsavó-fehérje fogyasztása serkenti a fehérjeszintézist, amely az idősebb felnőtteknél különösen fontos.
Részletek 

TOP cikkek

 BODYBUILDING
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐEMELÉS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐSEMBER
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 FITNESS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 WEBÁRUHÁZ
 KAPCSOLAT-VEVŐSZOLGÁLAT
 GARANCIA
 KISZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
 JOGI NYILATKOZAT
 CÉGADATOK
 Adatkezelési szabályzat
by xGraFiX