GYM.hu
BodybuildingErőemelésErősemberFitnessGYM ÉVKÖNYV 2011Webáruház
GYM erőemelés. Erőemelés hírek és tanácsok #1 forrása. 
hírek
versenynaptár
Versenyzők
Edzés
Táplálkozás
Táplálék kiegészítők
Dopping
Szövetségek
Szabályzat

Mészáros Tibor - Mr.Deadlift

Edzés / Sztárok edzéstervei
Kezdetek kezdetén a régi spartacus black gymnél kezdte Fekete Ferencnél kezdte 18évesen 90kg alaptestsúlyal,4év alatt 120kg lett a testsúlya föként testépítő módszerekel alapozta meg a késöbbi sikert hozó testalkatát.Késöbb Debreceni Dávid kluba járt,mint más sikeres erőemelő Vass Krisztina fekvenyomó világbajnoki ezüst érmes.Legnagyobb testsúlya 171kg volt.Részt vett erősember versenyeken is Fekete Lászlóval legendásan jó páros alkotak IFSA hivatalos versenyzője volt.(Ugy mint Darázs Ádám Árvai Istvánal.)
10szeres magyar bajnok(örökös)Ezt kevesen mondhatják a magukénak férfiaknál még Árvai Isván volt erre képes.(Nőknél Závodszky Timea,és Dittler Anna.)
Többet azért nem indult a magyar bajnokágon,mert annyival jobb volt a akori mezőnynél,és versenytársainál,hogy ugy gondolta add lehetőséget a feltörekvő nemzedéknek is.
1996ben europa bajnok lett.
1998 Ukrajnában világbajnok lett.
2000ben Finországban világ csúcsót döntött 406,5kg-al IPF szabályrendszer szerint,ezt mivel föleg önmagával versenyzett minden évben fél kg-al döntötte meg 408,5kg-ig jutott el.Ezt mai nappig nem döntötte meg senki.
Egy profi szövetségnél 420,5kg-al tart világcsúcsot.WPC-nél.IFSA strongman szövetségnél is évekig tartott világrekordott 455kg-al.
Legjobb guggolása 420kg,fekvenyomás 280kg,
Hétvégén nem szokott edzeni,igy a felkészülése igy alakul
Hétfő lábnap:Guggolás,lábtolás,lábnyújtó,hajlitó,belső comb fejlesztés+has,és vádli
Kedd:Fekvenyomás,ferdénnyomás,tárogatás,és tolodzkodás+has,és vádli
Szerda súlyemelő terem felhúzás normál,mélyről,bakról
Minden edzésen kis súlyal kezd,és piramis jellegben megy fel de föleg csak a bemellegitésnél utána 2-2-2-és a végén 1ismétléseket szokott végre hajtani,mindig elmegy aktuális maximumig,vagy erőltett-segitett ismétlésig!
Soha nem megy vissza felé a használt súlyal.Maximumon-csúcson meg áll.
Csütörtök pihenő nap.
Péntek testépítő jellegű kiegészitő edzés,alkar,és vádli-has edzése.6-8ism itt a jellemző,gyors tempós jellegű edzésel.
Hát,váll,bicepsz,tricepsz izolált fejlesztése.
Álatalában egy másfél órát edz egy alkalomal.
Étkezése többszöri rendszeresen használ elég sok kiegészitőtt,mint a legtöbb sikeres élsportoló.Diétára erőemelőkre jellemzően túl nagy hangsúly nem fektett.
Ezen kivűl sikeres pályát tudhat maga mögött,lépcső pakolásban is világ csúcsot tart 6*40cm-es lépcsőfokon 350kg-al egyedüliként a világon!

vissza

TOP cikkek

 BODYBUILDING
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐEMELÉS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐSEMBER
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 FITNESS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 WEBÁRUHÁZ
 KAPCSOLAT-VEVŐSZOLGÁLAT
 GARANCIA
 KISZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
 JOGI NYILATKOZAT
 CÉGADATOK
 Adatkezelési szabályzat
by xGraFiX