GYM.hu
BodybuildingErőemelésErősemberFitnessGYM ÉVKÖNYV 2011Webáruház
GYM bodybuilding. Testépítő hírek és tanácsok #1 forrása. 
hírek
versenynaptár
Versenyzők
Edzés
Táplálkozás
Táplálék kiegészítők
Dopping
Versenygaléria
Gym TV
Szövetségek
Szabályzat

GYM TV

Major Zsolt @ Eleven Ház
IFBB szakmai szemle
Major Zsolt @ K3 Fitness
Földvári Attila
Benedek Nikoletta és Nagy Levente
Molnár Péter
Szabó Melinda
Tóth Dani
Gym TV videók »

Az alvás segít az örökletes elhízottság elleni küzdelemben

Táplálkozás / Táplálkozástudomány
Vannak emberek, akik genetikailag hajlamosabbak az elhízásra, mint mások. Amerikai kutatások szerint a hízásra genetikailag hajlamos emberek esetében kulcsfontosságú volt az alvás időtartama. Az elhízás és az alvásidő összefüggését egypetéjű és kétpetéjű ikreken vizsgálták. Ez a módszer lehetővé teszi, hogy a tudósok különválasszák a környezeti és a genetikai tényezőket. Akik legtöbbet aludtak, azoknak volt a legkisebb a testtömegindexe (a súly és a testmagasság közötti arányszám). A szükségesnél kevesebb alvás növelte a testtömegindexet azoknál, akik genetikailag hajlamosak voltak a hízásra. Ha ezek az emberek napi legalább kilenc órát aludtak, az elhízás kockázata a normális szintre ment vissza. Az alvás nagyon fontos az egészség megőrzéséhez és a testsúly kontrolljához.
vissza

TOP cikkek

 BODYBUILDING
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐEMELÉS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 ERŐSEMBER
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 FITNESS
 HÍREK
 VERSENYNAPTÁR
 VERSENYZŐK
 WEBÁRUHÁZ
 KAPCSOLAT-VEVŐSZOLGÁLAT
 GARANCIA
 KISZÁLLÍTÁS ÉS FIZETÉS
 JOGI NYILATKOZAT
 CÉGADATOK
by xGraFiX